Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed  |   | 



Sufi – Jenama Islam

| Jenama Islam, Makanan, Masakan, Minuman | June 19, 2013

Sufi adalah jenama Produk Makanan, Masakan yang terdiri daripada 2-Mis Sufi, Beras Sufi, Bihun Jagung Sufi, Garam Bukit Sufi, Garam Laut Sufi, Kicap Lemak Manis Sufi, Kicap Lemak Masin Sufi, Kuew Teow Sufi, Mee Kuning Sufi, Minyak Masak Sufi, Sos Cili Sufi, Sos Lada Hitam Sufi, Sos Tomato Sufi, Telur Sufi, Tepung Goreng Serbaguna Sufi. Sufi adalah Jenama Islam yang diusahakan oleh Syarikat Elham-Q (Malaysia) Sdn Bhd yang berpengkalan di Skudai, Johor. Syarikat Elham-Q (Malaysia) Sdn Bhd dimiliki oleh orang Islam.

Untuk maklumat lanjut, sila layari Sufi

Nota: Jika terdapat sebarang kekhilafan dalam maklumat diatas, sila email kepada mukminbrands@gmail.com atau tinggalkan komen disini. Terima kasih.

KEYWORD: Product, Produk, Brand, Islamik, Islamic, Muslim, Mukmin, Halal, Halalan, Toyyiban

One Response to “Sufi – Jenama Islam”

  1. Avatar
    AntiBabiJelmaan on April 9, 2014 @ 3:02 pm

    Alangkah baik kalau suruhanjaya syarikat Malaysia dan JAKIM menyenaraikan nama syarikat orang melayu Islam dan nama produk orang Islam yang telah terbukti halal di halaman web mereka. . pemberian sijil halal kepada orang bukan ISLAM tidak pernah logic dan tidak pernah menasabah sampai hari kiamat atau selama-lamanya sebab tiada jaminan mereka akan terus ikut peraturan halal sebab mereka tidak ada keimanan kepada Allah dan ISLAM, tiada sesiapa yang akan memantau mereka 24 jam setiap hari selepas mereka dapat sijil halal Malaysia. Tidak mustahil mereka buat baik dan ikut peraturan untuk dapat sijil halal Malaysia. Selepas dapat sijil halal Malaysia, mereka masukkan babi semula ke dalam produk mereka!!!! Siapa makan babi, sebahagian daripada makanan daripada babi itu jadi kulit dan sel-sel mereka [ Sebahagian lagi jadi tahi] . Jadi, dah macam jadi babi jelmaanlah??????!!!!!!

MukminBrands – Kategori Jenama

Iklan