Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed  |   | 



Yusuf Taiyoob – Jenama Islam

| Jenama Islam, Makanan, Masakan, Minuman, Penjagaan Diri, Penjagaan Kesihatan | June 17, 2013

Yusuf Taiyoob adalah jenama Kekacang, Rempah Ratus, Buah-Buahan Kering, Kurma, Sabun Herba, Jus Buah-Buahan, Cuka, Minyak Sapi, Minyak Zaitun, Madu yang terdiri daripada Ajwa, Ajmal, Amina, Al-Essa, B’ledi, Chocodates, Deglet Nour, Desert Palm, Emir, Egyptian, Golden Fruit, Jewel, Kalahari Medjoul, Khalifa, Lulu, Le Palmier, Madu Al-Rahim, Mariami, Mabroum, Madu Yuta, Marya, Nadine, Nourina, Omani, Rezaiz, Red Dates, Safina, Safawi, Safia, Wasem, Anbara Madinah, Soffary Madinah, Khodary Madinah, Sukariah Madinah, Hellwah Madinah, Shalabee Madinah, Soggaei Madinah, Barney Madinah, Rabia Madinah, Ajwa Madinah, Mabroum Madinah, Safawi Madinah, Zehra, Zahdi, Chandrika Ayurvedic Soap, Chandrika Sandal Soap, Sidha Tulasi and Neem Soap, Sunich. Yusuf Taiyoob adalah Jenama Islam yang diusahakan oleh Yusuf Taiyoob Sdn. Bhd yang berpengkalan di Lebuh Farquhar, Pulau Pinang. Yusuf Taiyoob Sdn. Bhd dimiliki oleh orang Islam.

Untuk maklumat lanjut, sila layari Yusuf Taiyoob Sdn. Bhd

Nota: Jika terdapat sebarang kekhilafan dalam maklumat diatas, sila email kepada mukminbrands@gmail.com atau tinggalkan komen disini. Terima kasih.

KEYWORD: Product, Produk, Brand, Islamik, Islamic, Muslim, Mukmin, Halal, Halalan, Toyyiban

3 Responses to “Yusuf Taiyoob – Jenama Islam”

  1. Avatar

    yusuf taiyoob adalah keluaran negara Iran yg mengamalkan ajaran SYIAH

    • Avatar

      Assalamualaikum dan terima kasih kerana maklumat ini. Saya mengambil pandangan bahawa walaupun Yusuf Taiyoob mengimport kurma dari negara Iran, dia juga mengimport kurma-kurma dengan lebih banyak lagi dari negara-negara majoriti Sunni yang lain seperti Arab Saudi, Yaman, Oman dan juga dari benua Afrika. Terima kasih.

      • Avatar
        Hairul Anuar on May 25, 2017 @ 9:07 am

        Adakah Syarikat Yusof Taiyoob masih mengimpot kurma dari Iran utk pasaran Ramadhan 2017? Atau telah menghentikan penbelian dari supplier di Iran kerana ada unsur menyokong yg akan meroskkan keseluruhan organisasi walaupun ia ada mengimport dari Oman dan lain2.. Ibarat kedairuncit yg turut menjual arak didalam peti aisnya.. Bermakna, boikot awam diwajibkan keatas keseluruhan kedai.. Bukan pada product tertentu sahaja..

MukminBrands – Kategori Jenama

Iklan