Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed  |   | 



Jasmine – Jenama Islam

| Jenama Islam, Makanan, Masakan | June 8, 2013

Beras Jasmine adalah jenama Beras Tempatan, Beras Import yang terdiri daripada Beras Putih, Beras Istimewa, Beras Perang, Beras Calrose, Beras Pulut, Bihun, Beras Sunwhite, Beras Pearl, Beras Basmati King, Beras Calfresh, Beras Peacock, Beras PUSA, Beras VitaGrain, Beras Super5, Beras SiamBest, Beras Special5, Beras Super SST, Beras Super, Beras NutriRice, Beras SunBrown. Beras Jasmine adalah Jenama Islam yang diusahakan oleh Syarikat Jasmine Food Corporation Sdn Bhd yang berpengkalan di Shah Alam, Selangor.

Untuk maklumat lanjut, sila layari Jasmine Food Corporation Sdn Bhd

Nota: Jika terdapat sebarang kekhilafan dalam maklumat diatas, sila email kepada mukminbrands@gmail.com atau tinggalkan komen disini. Terima kasih.

One Response to “Jasmine – Jenama Islam”

  1. Avatar

    Telah viral penipuan syarikat Tuan, beras 10KG bila ditimbang hanya 9 KG. Pihak Tuan telah menipu rakyat dan memeras mereka tanpa mereka sedar. Saaya harap pihak tuan menginsafi kelencongan ini dan meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia. Perbuatan mengurangkan timbangan adalah mutoffifin yang merupakan dosa besar dalam Islam dan jenayah dalam kemanusiaan.

MukminBrands – Kategori Jenama

Iklan