Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed  |   | 

Post an Ad
 

RM39.00

Teh Sanna Al Sunnah-Kempiskan Perut

  • Hubungi - Nama: Faridah Hussen
  • Hubungi - Email: [email protected]
  • Hubungi - Telefon: 018-222-6259
  • Alamat - Jalan: Kampung Bahru
  • Alamat - Bandar: Kuala Lumpur
  • Alamat - Negeri: Wilayah Persekutuan
  • Alamat - Poskod: 50300
  • Listed: December 21, 2015 3:43 pm
  • Expires: 50 days, 3 hours
Teh Sanna Al Sunnah-Kempiskan Perut

Description

TEH SANNA AL-SUNNAH
RAHSIA DISEBALIK TEH SANNA AL-SUNNAH
Yang mula mula diturunkan Allah S.W.T ketika Nabi Sulaiman a.s sedang sujud dan Pokok Sanna telah bercakap dengan Nabi Sulaiman a.s berkenaan fungsinya Teh Sanna atau Sanna Mekah adalah minuman yang mengandungi nilai-nilai perubatan yang tinggi.

Bagi lelaki dan wanita Arab, Teh Sanna ini telah digunakan beribu tahun lalu sehingga sekarang sebagai minuman kesihatan dan untuk turunkan berat badan dan mengempiskan perut.

SANNA DAN SANUT (MADU)
Dalil khasiat Sanna dan Sanut
• Rasulullah S.A.W bersabda “Sanna dan Sanut baik untuk kalian kerana mengandungi ubat segala penyakit kecuali mati”
(HR ibnu Majah)

• Rasulullah S.A.W bersabda “Subrun itu panas, jangan kamu gunakan sebagai pencuci perut, tapi pakailah sanna dan sanut kerana itu adalah ubat segala penyakit kecuali mati.

PESAN 1 KOTAK = RM39
PESAN 3 KOTAK – RM 100
PERCUMA = SEMENANJUNG MALAYSIA.

Ad Reference ID: 3475677ac8dcbb78

  

57 total views, 1 today

  

4 Responses to “Teh Sanna Al Sunnah-Kempiskan Perut”

  1. Bayangkan sejak dari usia kita 5 tahun … kerjanya makan aje… kurang membuang… sembelit selalu pula…. pastinya saluran usus menjadi sangat sempit, dan keras.. dengan mengambil rutin selamat 3 hari … masalah usus tersumbat dapat di atasi dengan mudah. Teh sannah melembutkan bahan kumuhan untuk memudahkan pengeluaran… meluncur teruss…. Sebaik nya minum di waktu hendak tidur… dan setelah mengambil sarapan… anda akan rasa hendak melepassssss…. bersegeralah untuk mencari tempat yang selesa…. jangan bertangguh lagi…. ”aaaaaaaaaaaa”… lega

  2. Ada sepasang suami isteri. Mereka hanya membeli sekotak sahaja yang mengandungi 37 peket. Direndamnya sepeket di dalam air mendidih setengah cawan. Tunggu sehingga turun warna dan suam… minum di waktu malam. Mereka mengambil sepeket seorang. Esok paginya selepas mengambil secawan air suam membasah tekak…. bekerjaran bergilirin mereka menuju ke peti simpanan. “””aaaa….. Legaaaa”….. kata si Isteri… sedang si Suami tersenyum kelat sambil menutup hidung… “””eeemmmm…..” apa nie… bau harum lain macam lerrr…..

    Tersipu malu si isteri.. Tak lama selepas itu giliran si suami pula…. tersenyum -senyum… kerana haruman dari sisa kumbahan si suami yang memenuhi ruang rumah… ha.. ha… ha… itulah penangan TEH SANAAH Al-Sunnah.. Hebat berganda…

    Terima kasih sudi membaca. Saya budak baru belajar…

  3. Ini kesah seorang ibu, peniaga nasi kerabu dan ibu kepada dua orang anak. Setiap pagi rutinnya adalah hantar nasi kerabu yang siap di bungkus di gerai-gerai yang menempah subuh hari. Jam 7.00 pagi bergegas pula hantar anak ke sekolah. Itulah rutin harian yang tidak pernas miss. Alhamdulillah usahanya adalah untuk keluarga dia juga.
    Oleh kerana begitu sebok dengan urusan anak dan mencari Nafkah, ibu muda tidak memikirkan tentang kesihatan diri. Sehingga satu hari dia di tegur oleh seseorang.. “Tayar pun nampak Rim aje di jalan raya”… ibu muda hanya sengihhh…..

    Dipendekan cerita di rumah saya ada seorang Mek Thailan si tukang urut. Urut seluruh badan… perempuan sahaja ya. Mek Urut nie promotelah TEH Sannah pada ibu muda.. semasa dia mengambil upah mengurut. Kali pertama Ibu Muda telah merebus dua peket sekali gus Teh Sannah untuk mendapatkan hasil yang cepat dan terbaik. Lama jugak lah masa yang diambil untuk mendapatkan hasil… Lebih kurang seminggu selepas itu. Ibu Muda bertemu dengan Mek Thailand dia pun bercerita pasal Minum teh Sannah.

    ” Nak tahu Mek,,,, sekarang nie bila duduk tengok TV saya dah tak boleh nak bertongkat siku atas perut lagi. Saya terperasaan hal iini kerana selalunya dia akan berbuat begitu bila menonton TV dengan anak-anak. Badan pun rasa ringan, tak rasa nak tidor aje. Otot-otot pun rasa kendur dan lembut tidak tegang dan sakit selalu. Alhamdulillah, sekarang nie dah tak rasa migran jugak. JIka tidak bila naik motor… rasa macam nak pitak aje. ” begitu dia bercerita tentang TEH Sannah punya penangan.

    Sebaiknnya minum teh sanah 3 kotak untuk permulaan setiap hari tanpa miss… dan berhenti sebualn dua… dan kembali minum untuk hari seterusnya. Ini bagi mengekalkan kebersihan usus dari serabut dan kerak nasi yang terlekat di dinding usus.

    Dapatkan TEH SANNAH – 3 kotak – RM100 . Sila SMS ke 0182226259 jika ia dapat membantu anda.

  4. Alhamdulillah, Kak Dora pesan lagi… Ini kali yang ke3 dia pesan. Mula-mula dulu dia pesan 1 kotak ajer… Katanya nak mencuba… Tak sampai dua minggu… Kak Dora pesan lagi… 3 kotak sekali gos.

    Pagi tadi bila terjaga dari tidur, saya terus buka wassap, tengok-tengok wassap dari Kak Dora… Message dia “Puan boleh hantar lagi 3 kotak tak” Saya okey ajer lah…

    Syukur Alhamdulillah… saya dapat bantu orang bermasalah dengan ususnya… Semoga Allah beri kelapangan berterusan pada Pelanggan dan diri saya sendiri.

    Terima kasih Allah.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

To inquire about this ad listing, complete the form below to send a message to the ad poster.

Information about the ad poster

  • Listed by: bedahdoit
  • Member Since: October 12, 2015

Other items listed by bedahdoit

Latest items listed by bedahdoit »